כתובת
זבוטינסקי 35 רמת גן
טלפון משרד
03-612-2202
טלפון סלולרי
0547525825⁩
פקס
מייל
law@bechar.co.il

כבר למעלה מ-60 שנה, משרד עורכי דין בכר עוסק בייצוג נפגעי גוף מכל הסוגים ומול כל הגופים הרלוונטיים האמורים לפצותם בעקבות מצבם הרפואי. מאז שהוקם, ייצג המשרד אלפי לקוחות, בתביעות שונות מול ביטוח לאומי, חברות ביטוח ומשרד הביטחון והבטיח את מימוש מלוא זכויותיהם של לקוחותיו. בצורה זו שילמו כבר חברות ביטוח, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון ללקוחות המשרד כספי פיצויים הנאמדים במאות מיליונים שקלים, בעקבות נזקי הגוף שנגרמו להם לאחר תאונות מסוגים שונים או בשל כך שנפלו קורבן למקרי רשלנות רפואית.
אתר האינטרנט של משרד עו"ד בכר, אשר הוקם לפני למעלה מ-20 שנים, מהווה מרכז מידע מוביל ברשת, המספק תשובות לשאלותיהם של נפגעי רשלנות רפואיתתאונת עבודהתאונות דרכים ושאר הסוגים של נזקי הגוף העשויים לזכות את הנפגעים בפיצוי כספי.
במקביל לאתר האינטרנט פועל ערוץ היוטיוב של המשרד, המהווה השלמה למפורט באתר ולמעשה מאפשר ללקוחות המשרד ושאר הגולשים, ללמוד על ההליכים הרלוונטיים לתביעותיהם והדרך שבה עליהם לעבור, על מנת להצליח לקבל את הפיצוי המקסימלי, באמצעות סרטונים קצרים בנושאים שונים הקשורים לאופן שבו הם יכולים לקבל את הפיצוי המקסימלי.

מעל 95% הצלחה בקבלת הפיצוי המלא לנפגעים!

על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו, פועל משרד עורכי דין בכר כחלק משגרת עבודתו, בשיתוף פעולה מקצועי מלא עם מיטב המומחים הרפואיים בישראל. אותם רופאים במקרים המתאימים עורכים חוות דעת רפואיות לחיזוק תביעותיהם של לקוחות המשרד ובמקרים רבים, אף מסייעים לנפגעים במתן עצות רפואיות וטיפול מתאים. בצורה זו מנוהלים ענייניהם של לקוחות המשרד בצורה הטובה, היעילה והמקיפה ביותר, המאפשרת את העלאת סיכויי הצלחת התביעה בעשרות מונים.

ליצירת קשר
נגישות